UBEZPIECZENIA TURYSTYCZNE - SIGNAL IDUNA T.U. S.A.

 

SI animacja GLOB

 

Bezpieczne Podróże – wg. podziału: Europa i kraje basenu & Świat dla obywateli RP oraz cudzoziemców

Bezpieczne Podróże to kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa dla osób wyjeżdżających za granicę w celach wypoczynkowych, turystycznych, edukacyjnych i biznesowych.

 

Standard Bezpiecznych Podróży stanowią trzy ubezpieczenia:

  • kosztów leczenia i assistance
  • następstw nieszczęśliwych wypadków
  • pomocy i ochrony prawnej

 

Standard możesz rozbudować o ubezpieczenia dodatkowe:

  • bagażu podróżnego
  • odpowiedzialności cywilnej
  • rezygnacji z imprezy turystycznej
  • przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej
  • anulowania biletu lotniczego, autokarowego, promowego

 

Dzięki ubezpieczeniu bagażu podróżnego ochroną objęty będzie Twój sprzęt komputerowy (np. laptop), fotograficzny oraz audio-video.

Zawsze możesz dostosować ubezpieczenie do swoich potrzeb i poszerzyć je o ryzyka związane z wyczynowym uprawianiem sportu, uprawianiem sportów zimowych, sportami ekstremalnymi, sportami wysokiego ryzyka, pracą fizyczną za granicą czy następstwami chorób przewlekłych i nowotworowych.

 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

Co mam zrobić, jeśli zostanę okradziony z dokumentów?

Jeśli utraciłeś dokumenty podróżne (paszport, bilety itp.), skontaktuj się z Centralą Alarmową. Centrala udzieli Ci informacji o działaniach, jakie należy podjąć.

 

Czy wózek dziecięcy liczy się jako bagaż podróżny?

Tak. Bagaż podróżny to: rzeczy zabierane zwyczajowo w podróż, ubrania, buty, kosmetyki, perfumy, drobne urządzenia (suszarka, lokówka, żelazko), lekarstwa przepisane przez lekarza, ciśnieniomierz, urządzenie do mierzenia cukru we krwi, aparaty słuchowe, kule, laski, okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne, wózki inwalidzkie, wózki dziecięce, drobne prezenty i pamiątki, a także przenośne telefony, sprzęt fotograficzny i komputerowy, sprzęt audio - video.

 

Ile mam czasu, by powiadomić SIGNAL IDUNA o nieszczęśliwym wypadku?

O zdarzeniu takim należy powiadomić niezwłocznie, czyli od razu. Nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty tego zdarzenia. Jeżeli taka możliwość nie istnieje, wówczas w przeciągu 7 dni od momentu powrotu do kraju.

 

Czy mogę ubezpieczyć bagaż podróżny, jeśli wybieram się pod namiot?

Bagaż podróżny jest objęty ochroną ubezpieczeniową gdy znajduje się pod bezpośrednią opieką Ubezpieczonego lub gdy jest w zamkniętym pomieszczeniu w miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego, ale z wyłączeniem namiotu.

 

Czy i jakie dokumenty muszę przedstawić, żeby uzyskać odszkodowanie?

Ustalenie zasadności i wysokości świadczenia następuje na podstawie dowodów przedłożonych przez Ubezpieczonego. Dlatego zadbaj o to, by zebrać wszelkie oryginalne rachunki i dowody opłat za udzieloną pomoc lekarską, pogotowie ratunkowe oraz rachunki za zakupione lekarstwa i środki opatrunkowe. Bardzo ważnym dokumentem jest protokół policji o utracie bagażu lub jego kradzieży lub rozboju.

 

Rezygnuję z wyjazdu wykupionego w biurze podróży. Na jak wysokie odszkodowanie mogę liczyć?

Wysokość odszkodowania uzależniona jest od daty zgłoszenia rezygnacji w biurze podróży w stosunku do dnia rozpoczęcia imprezy i jest równa wysokości potrąceń dokonanych przez biuro podróży z tego tytułu.

 

Ubezpieczenia Podróżne na Białoruś

Od września 2013 roku prowadzimy sprzedaż ubezpieczeń na Białoruś , w tym ubezpieczeń, obowiązkowych do otrzymania wizy wjazdowej do Republiki Białoruś. Ubezpieczenie Podróżne na Białoruś jest honorowane przez wszystkie placówki dyplomatyczne Republiki Białoruś w Polsce oraz przez białoruskie służby graniczne. Posiadanie ubezpieczenia SIGNAL IDUNA T.U. S. A. jest jednym z warunków uzyskania wizy na Białoruś.

Atrakcyjne stawki ubezpieczeń w stosunku do innych towarzystw ubezpieczeniowych
Wystawiamy polisy na dowolną ilość dni
Posiadamy trzy warianty ubezpieczeń
Kompleksowa pomoc w razie nagłych zachorowań lub nieszczęśliwego wypadku
Istnieje możliwość zamówienia polisy drogą elektroniczną na adres e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr.telefonu: : 85 742 63 36 oraz + 48 533 981 100 .Płatność przy odbiorze polisy.

 

Ubezpieczenie SKI

SIGNAL IDUNA SKI to ubezpieczenie ryzyk związanych z amatorskim uprawianiem nie tylko sportów zimowych: narciarstwa i snowboardu, ale także sportów letnich tj. windsurfing, kitesurfing czy narciarstwo wodne.

To specjalny produkt przeznaczony dla osób uprawiających amatorsko narciarstwo lub windsurfing, który uwzględnia takie ryzyka jak:

OC
ubezpieczenie sprzętu sportowego

W trakcie wyjazdu narciarskiego warto pomyśleć o naszym zdrowiu tak aby ewentualna pomoc ambulatoryjna czy szpitalna nie spowodowała, że wyjazd będzie nam się kojarzył jedynie z uszczerbkiem na zdrowiu i naszych finansach. Ubezpieczenie SKI jest ubezpieczeniem komplementarnym do podstawowego produktu turystycznego NNW RP.

Ubezpieczenie SKI dostępne jest w wariancie SKI RP, działające na terenie Polski.

Ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej

Ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej pomoże uchronić Cię przed finansowymi skutkami rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej zakupionej w biurze podróży.

Ubezpieczeniem objęte są koszty:

  • rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie,
  • przerwania imprezy turystycznej,
  • anulowania biletu lotniczego, autokarowego promowego z powodów niezależnych od Ciebie, związane z nagłym zachorowaniem, nieszczęśliwym
  • wypadkiem czy śmiercią najbliższego członka rodziny.

Po opłaceniu dodatkowej składki ubezpieczeniem mogą zostać objęte niewykorzystane świadczenia podróżne.

Sumę ubezpieczenia stanowi cena imprezy turystycznej - maksymalnie 17.000 zł lub cena biletu - maksymalnie 4.000 zł

Ubezpieczenie rezygnacji z imprezy turystycznej gwarantuje zwrot ewentualnych kosztów związanych z rezygnacją z imprezy zakupionej w biurze podróży.

Ubezpieczenie przerwania imprezy turystycznej zapewnia zwrot kosztów niewykorzystanych świadczeń podróżnych oraz koszty transportu powrotnego.

Ubezpieczenie anulowania biletu zapewnia zwrot kosztów, jakimi Ubezpieczony został obciążony przez przewoźnika w wyniku anulowania biletu.

 

WARIANTY UBEZPIECZENIA

 

Rezygnacja- RG
Ubezpieczenie dotyczy okresu od momentu zawarcia ubezpieczenia do momentu rozpoczęcia imprezy turystycznej. W przypadku rezygnacji zwracane są koszty, jakie poniósł Ubezpieczony w związku z rezygnacją z uczestnictwa w imprezie turystycznej przed jej rozpoczęciem.

 

Rezygnacja+ niewykorzystane świadczenia - RGS
Ubezpieczenie dotyczy okresu od momentu rozpoczęcia imprezy turystycznej do dnia poprzedzającego jej zakończenie. Za koszty przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej uważa się koszty niewykorzystanych świadczeń podróżnych, a także poniesione przez ubezpieczonego dodatkowe koszty transportu powrotnego.

 

FLY Rezygnacje- RGF
Ubezpieczenie dotyczy okresu przed wylotem, wyjazdem, wypłynięciem. Przedmiotem ubezpieczenia są koszty, jakimi Ubezpieczony został obciążony przez przewoźnika w związku z anulowaniem biletu lotniczego, promowego, autokarowego przed rozpoczęciem podróży na terenie RP zgodnie z data wylotu, wypłynięcia lub wyjazdu, określoną na bilecie.
Bilety muszą być zakupione na terytorium RP za pośrednictwem biura podróży.

 

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO UBEZPIECZENIA

 

Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 5 dni od daty zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej (wpłaty całości lub części zaliczki) lub zakupu biletu lotniczego, autokarowego, promowego.

W przypadku, gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej lub dnia rozpoczęcia podróży jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej lub w dniu zakupu biletu lotniczego, autokarowego, promowego.

Dokumentem niezbędnym do zawarcia umowy ubezpieczenia jest oryginał umowy uczestnictwa Ubezpieczonego w imprezie turystycznej lub potwierdzenie dokonanej rezerwacji i opłacenia łącznego kosztu imprezy turystycznej, bądź bilet lotniczy, autokarowy, promowy.

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy osoba posiadająca ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej może zrezygnować z imprezy w przypadku zachorowania bliskiej osoby?

Tak, udzielamy ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zachorowania osoby bliskiej, gdy niezbędna jest opieka Ubezpieczonego nad chorym.

 

Czy osoba cierpiąca na chorobę przewlekłą może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z imprezy?

Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.

 

Do kiedy można ubezpieczyć imprezę turystyczną?

Imprezę można ubezpieczyć w dniu wykupienia wycieczki, jeżeli do wyjazdu jest mniej niż 30 dni lub do 5-tego dnia od daty wykupienia wycieczki, jeżeli wyjazd jest za więcej niż 30 dni.

 

Czy klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów od SIGNAL IDUNA, jeżeli nie dostanie urlopu i zrezygnuje z wycieczki?

SIGNAL IDUNA nie obejmuje ochroną ubezpieczeniową takiej sytuacji.

Dzisiaj jest: 26 Kwiecień 2018
Imieniny obchodzą: Maria, Marcelina, Marzena

Informacja

Przedstawione na stronie www.nowator.com.pl programy są autorskie, sprawdzone i realizowane przez nasze biuro. 28-letnie doświadczenie w organizacji imprez objazdowych po Europie zapewni Państwu bezpieczeństwo, komfort oraz pomoc w spełnianiu Państwa życzeń i potrzeb w zakresie wypoczynku.

Copyright © 2016 Nowator :: Biuro Podróży, wycieczki, wczasy, pielgrzymki, bilety lotnicze. All Rights Reserved.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę ... Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem niepoprawnie jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę...

WIĘCEJ informacji - kliknij w link poniżej:

https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie